Гарантія та сервіс
ВИМОГИ ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ОБЛАДНАННЯ SOLER & PALAU
Продукція Soler & Palau є технологічно складними пристроями. У разі дбайливого і уважного ставлення він буде надійно служити Вам довгі роки. Під час експлуатації не допускайте механічних пошкоджень, потрапляння всередину сторонніх предметів, стежте за збереженням маркувальної наклейки.
Придбаний Вами вентилятор, додаткове обладнання чи аксесуар потребує спеціального встановлення та підключення. Ви можете звернутись до уповноваженої організації, котра спеціалізується на наданні відповідних послуг. Особа, що здійснює встановлення та підключення пристрою, несе відповідальність за правильність проведення робіт. Кваліфіковане встановлення обладнання має суттєве значення для його подальшого надійного функціонування та гарантійного обслуговування.
Термін гарантії ─ 12 місяців.
ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ НА ПРОДУКЦІЮ SOLER & PALAU
Гарантійний лист на виріб «Soler & Palau» дає право користувачеві, згідно Закону України «Про захист прав споживачів» на отримання безкоштовного обслуговування протягом гарантійного строку експлуатації.
Гарантійний строк експлуатації складає 12 місяців за умов використання приладу за призначенням та дотриманням вимог, зазначених в експлуатаційних документах.
Гарантійне обслуговування здійснюється при умові надання касового чеку або іншого документу, що підтверджує купівлю.
Гарантійне обслуговування не здійснюється в наступних випадках:
- недотримання правил експлуатації, зберігання, транспортування;
- недотримання правил установки (підключення), якщо про це вказано в Інструкції;
- ремонту, втручання в конструкцію приладу третіми особами та організаціями;
- механічних пошкоджень, наслідків хімічної дії, неправильного догляду за технікою;
- підключення до мереж електро-, водо-, газопостачання з невідповідними стандартам параметрами;
- пошкодження внаслідок дії тяжких кліматичних умов при експлуатації, зберіганні,
- транспортуванні, а також пошкоджень домашніми тваринами, комахами;
- блокування рухомих частин внаслідок попадання у внутрішній робочий простір сторонніх предметів.
Гарантійне обслуговування не розповсюджується на роботи, вказані в Інструкції, по догляду та заміні витратних матеріалів, а також на самі витратні матеріали.
З усіх можливих питань, звертайтесь до вашого продавця, або зв’яжіться з нами за допомогою зручної для вас форми зв’язку.